Complaints and returns

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
  • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
  • złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Reklamacje dotyczące Towarów lub Wyrobów medycznych z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar lub Wyrób medyczny bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
  3. Klient ma możliwość zwrotu Wyrobu medycznego wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego wydania.
  4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres EUROPROFIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Zielona 11, 11 - 015 Olsztynek, na adres poczty elektronicznej: sklep@naszemaseczki.pl, numer telefonu +48 89 512 32 32.
  5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar lub Wyrób medyczny, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar lub Wyrób medyczny należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  7. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: EUROPROFIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Zielona 11, 11 - 015 Olsztynek, na adres poczty elektronicznej: sklep@naszemaseczki.pl, numer telefonu +48 89 512 32 32.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Dokumenty pobrania:

Flaga polski

Polish manufacturer

Historia Europrofil Sp. z o.o. sięga 2003 r. W swojej działalności łączymy produkcję z tworzyw sztucznych z ekologią. Jesteśmy w 100% firmą polską kładącą nacisk na rozwój krajowej gospodarki. Dbamy o rozwój regionu Warmińsko-Mazurskiego. Nasze maseczki są w całości wykonane z polskich materiałów.

Zdobyte doświadczenie w pracy z Poli(chlorkiem winylu) otworzyło nas na nowe projekty i produkty oparte na technologii wytwarzania z Polipropylenu. Szeroko już rozbudowany park maszynowy postanowiliśmy wzbogacić o kolejne:

  • linie produkcyjne służące do wytwarzania wysokiej jakości włóknin polipropylenowych wykorzystywanych do produkcji maseczek medycznych oraz półmasek ochronnych
  • linie do wytwarzania maseczek medycznych BFE ≥ 95 i BFE ≥ 98
  • linie do wytwarzania półmasek ochronnych FFP1, FFP2 oraz FFP3
  • linie do wytwarzania maseczek niemedycznych, posiadających Atest Covid wydany przez Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
0

Monthly produced masks